17 Mayıs 2011 Salı

Pazarlama inovasyonları - Onlar pazarlamayı nasıl başardılar?

- Neden hedef kitlenizi ve yaptığınız işi yeniden tanımlamalısınız?
- Gelecekteki müşteriniz kim olacak?
- Binası olmayan işletme olur mu?
- Üretim olmadan satış olur mu?
- Ruhu olan mal ne demektir?
- Afrika’da battaniye satılır mı?
- Patlayan bombalar (terör), pazarlamayı nasıl değiştiriyor?
- Takvimler, iklimler pazarlamayı nasıl değiştiriyor?
- Saddam ve U2 satışlarınızı nasıl artırır?
- Bal, kahvaltı masasından nasıl kurtulur?
- "Kullan at" sektöründe otomobile yer var mı?
- Değişen, dönüşen, dijitalleşen pazarları nasıl anlarsınız?
- Artan ürün kalitesi satışlarınızı nasıl düşürür?
- Niş pazarlardaki rakiplerinizi önceden nasıl tahmin edebilirsiniz?
- Rakip bir firmadan daha tehlikeli ne olabilir?
- İnovasyon mu, marka mı?
- Binlerce müşteri mi istersiniz, yoksa otuzbeş müşteri yeter mi?
- Fiyatı düşürmeden, ürünü değiştirmeden yoğurt satışlarınızı nasıl katlarsınız?
- Yüksek teknoloji pazarında, el işi ürün nasıl kazanır?
- Hangi sektörler, hangi sektörleri doğuruyor?
- Palmiye ve okaliptüs fabrikası nasıl kurulur?


Ve diğerleri...


“Pazarlama inovasyonları - Onlar pazarlamayı nasıl başardılar” eğitimimde bu soruların yanıtlarını arıyorum, 31-5-2011’de Ege Bölgesi Sanayi Odası’nda…

Hiç yorum yok: