2 Mart 2012 Cuma

YÖNETİM DANIŞMANLIK HİZMETLERİ


Yönetim Danışmanlık hizmetlerimiz temel rekabet dinamiklerine göre: A-Performans yönetimi ve verimlilik artışı,  B-Kurumsal yeniden yapılanma,  C-Özel sistemlerin kurulumu,  D-Proje Yönetimi,  E-Sektörel danışmanlıklar olarak yapılandırılmıştır.

A-PERFORMANS  YÖNETİMİ  VE  VERİMLİLİK  ARTIŞI

“Satış, satışçı ve bayi yönetim sistemleri”nde performans ve verimlilik artışı
“İnsan kaynakları yönetim sistemleri”nde performans ve verimlilik artışı
“Üretim yönetim sistemleri”nde performans ve verimlilik artışı
“Süreç iyileştirme ve süreç yönetimi”nde performans ve verimlilik artışı
“Kalite yönetim sistemleri”nde performans ve verimlilik artışı
“İş geliştirme ve inovasyon sistemleri”nde performans ve verimlilik artışı
“Yönetim karar destek sistemleri”nde performans ve verimlilik artışı
Kişisel performans ve verimlilik yönetimi

B-KURUMSAL  YENİDEN  YAPILANMA

“Pazarlama ve satış departmanları”nda yeniden yapılanma
“Üretim ve planlama departmanları”nda yeniden yapılanma
“Kalite departmanları”nda yeniden yapılanma
“Bilgi sistemleri departmanları”nda yeniden yapılanma
“Arge ve iş geliştirme departmanları”nda yeniden yapılanma
“İnsan kaynakları departmanları”nda yeniden yapılanma
“Kurumsal iletişim departmanları”nda yeniden yapılanma

C-ÖZEL SİSTEMLERİN KURULUMU

“Call center” sistemlerinin kurulması
“Franchising” sistemlerinin kurulması
“Bilgi yönetimi” sistemlerinin kurulması
“Kriz yönetimi” sistemlerinin kurulması
“Gelecek yönetimi” sistemlerinin kurulması
“E-iş sistemleri”nin kurulması
Müşteri ilişkileri yönetim sistemlerinin (CRM) kurulması
Kurumsal kaynak planlama sistemleri nin(ERP) kurulması

D-PROJE  YÖNETİMİ

AB projeleri
KOSGEB projeleri
TUBITAK projeleri
KALKINMA AJANSI projeleri

E-SEKTÖREL  DANIŞMANLIKLAR

Elektronik, otomotiv, ilaç dağıtım, lojistik, tekstil - konfeksiyon, beyaz eşya, demir -çelik,cıvata, yazılım, gıda, su üretim ve dağıtım, sivil toplum kuruluşları, cam, mimarlık, reklam ve halkla ilişkiler, basın – yayın, mobilya, sağlık sektörleri…

F-EĞİTİMLER

Yukarıda danışmanlığı verilen tüm konularda kuruma özel ve kapsamlı eğitimler verilmektedir.

İlgilendiğiniz  danışmanlığın detaylı tanıtım  ve referans dokümanlarını  lütfen isteyiniz !

Hiç yorum yok: